Médiatörténeti pillanatnak lehettünk tanúi pénteken este, amikor a Pannon RTV Közügyek című műsorában a Magyar Szó főszerkesztője egy olyan lépést tett, amivel biztosan visszahozza ismételten a köztudatba a nyomtatott sajtót és ismételten elindulhat a lap példányszámának az egeket verdeső növekedése.
Megmutatta ugyanis a tévénézőknek, hogyan néz ki a nyomtatott újság, így a trafikban vásárolni szándékozó vajdasági magyar médiafogyasztó ezentúl nem fogja azt összekeverni a cigarettával, a papír zsebkendővel vagy az óvszerrel.
Nyilvánvaló, hogy a rohanó világ és a fogyasztói társadalom olyan árudömpinget okozott, hogy az objektív híradásokra, oknyomozó riportokra és vezetőinket sarokba szorító kérdésekkel teli interjúkra kiéhezett olvasók egész egyszerűen nem tudták megtalálni a nagyszámú termék között a napilapot. Így aztán sokan dühösek lettek, amikor hazaérve mondjuk szétcsomagolták a papír zsebkendőt, szétszedték annak rétegeit és sehol egy betű, de még egy elnöki fotó se volt rajtuk. A cigis dobozon találtak szöveget, de ott csak gazdasági és egészségügyi célzatú információk voltak, mint az áfa értéke és hogy milyen betegségeket okoz a dohányzás. Az óvszeres dobozban voltak sikamlós témák, de azok nem igen fedték a közéleti ügyeket.
A lap vezetése szerint, most, hogy a vajdasági magyarok meggyőződhettek róla, hogyan is néz ki egy újság, biztosan rohamosan növekedni fog a példányszám.
A műsorban elhangzott, nem igaz, hogy a VajdaságMa olvasottabb lenne, hiszen nem is jelenik meg nyomtatásban.